maandag 15 december 2014

Het is begonnen!!

Het is begonnen! Mijn werk bij Jeugd met een Opdracht. Afgelopen zaterdag ben ik verhuist naar Amsterdam. Mijn ouders hebben me weggebracht en geholpen met wat spullen verhuizen. Veel werk was het niet, aangezien bed, kast en 'bureau' al aanwezig waren. Ik heb er mijn eigen plekje van kunnen maken en ben tevreden met het resultaat! Ik voel me er al helemaal thuis! Voor degenen die nieuwsgierig zijn, helemaal onderaan vind je wat foto's.
 
Zondag heb ik rustig aan kunnen wennen. 's Avonds hadden we een gezamenlijk maaltijd met onze 'keukenmensen'. Op de gang waar ik woon, zit een keuken die gebruikt wordt door verschillende staffleden. Eén keer in de zoveel tijd organiseren ze iets gezamenlijks. Dat was een mooie gelegenheid om een aantal mensen te leren kennen.
 
Vanochtend was het dan zover, mijn eerste officiële werkdag bij YWAM. We begonnen deze ochtend met een 'circle meeting'. Eén keer in de 14 dagen staat dat op het programma, en komen we samen met een circlegroup, we hebben voorbede gedaan voor verschillende dingen. De andere maandagochtend beginnen we met een 'base meeting', dan komen we met de hele basis samen. Ook die bijeenkomst staan in het teken van gebed en aanbidding. Daarna heeft de schoolleider mij hier en daar wat wegwijs gemaakt en hebben we een aantal dingen doorgenomen. In de middag kon ik nog helpen met een klusje.
 
Morgen zullen we overleg hebben en zal ik instromen in de voorbereidingen voor de Discipel Training School (DTS). 15 januari zal die van start gaan en voor je het weet is het zover!!
 
Een paar foto's van mijn kamer en het mooie Amsterdamse uitzicht!
 


Uitzicht naar rechts: Met zicht op Nemo en het IJ.
 
Uitzicht links/midden: Met de Nieuwe Herengracht in zicht, waar verschillende rondvaartboten door hen varen.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten