zaterdag 1 oktober 2016

Voorbereidingen DTS 2017 gestart!

We zijn alweer volop bezig met de voorbereidingen voor de Discipel Training School die in januari begint. Inmiddels hebben we de eerste studenten aangenomen. We hebben er drie nieuwe staff bij, één iemand die eerst andere dingen hier deed en twee die vorig jaar student waren. Ons team bestaat nu uit 8 personen, en dit lijkt nog uit te gaan breiden! Op dit moment zijn we dus in de voorbereidingen, we komen een aantal ochtenden per week samen om te bidden voor de school en om studenten aan te nemen. Daarnaast hou ik de email bij en beantwoord alle vragen die studenten hebben eenmaal ze aangenomen zijn of nog voor die tijd. 1 dag per week doe ik supportwerk om de basis te ondersteunen in het werk wat er gewoon gedaan moet worden om alles te laten draaien. Ik werk op de accounting afdeling en blijk dat ook best leuk te vinden, even heel iets anders dan ik normal doe. Daarnaast doen we nog twee middagen aan evangelisatie, één middag door te voetballen met kinderen in Amsterdam Oost en één middag op een andere manier (hierover zal ik later nog wel eens meer delen). Een week zit mede door deze activiteiten en de anderen voorbereidingen zo weer vol, ik vermaak me dus prima! En kijk weer uit naar de start van de school!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten