zaterdag 29 november 2014

Datum bekend!

Zaterdag 13 december ga ik verhuizen naar Amsterdam! Dan kan ik alvast wennen aan het leven in Amsterdam en de laatste voorbereidingen meemaken voordat de DTS studenten in januari zullen komen. Ik ga wonen in 'de Poort', dat is één van de gebouwen van Jeugd met een Opdracht Amsterdam. Vanaf dan is mijn adres dus ook: Kadijksplein 18, 1018 AC, Amsterdam.


'De Poort' is sinds 1985 in bezit van Jeugd met een Opdracht. Het is een voormalig 'Zeemanshuis' en ligt tegenover Het Scheepsvaartmuseum. Ik zal een eigen slaapkamer krijgen in het gebouw. In 'de Poort' zullen ook de DTS studenten gaan wonen, en in dit gebouw zullen de meeste lessen plaatsvinden.

Afgelopen week heb ik nog een leerzame workshop gevolgd op Heidebeek, ter voorbereiding op het werk wat ik ga doen. Gisteren heb ik andere nieuwe staff leren kennen die zullen gaan werken bij Jeugd met een Opdracht en hebben we een tour door Amsterdam gehad. 9 nieuwe mensen in totaal, niet alleen vanuit Nederland, maar ook Engeland, Amerika en Australië. Zij zullen bij verschillende andere bedieningen van JmeO werkzaam zijn.

Inmiddels heb ik ook mijn persoonlijke nummer gekregen voor belasting aftrekbare giften. Dus mocht u een zendingspartner van mij willen worden en samen met mij willen bouwen aan Zijn Koninkrijk. Dan kunt u de gegevens in de kolom hiernaast vinden.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten