woensdag 4 mei 2016

Korte update

Hallo allemaal,

Ik ben inmiddels alweer een tijdje uit Nederland. We hebben een goede tijd in Israel gehad en op dit moment zijn we alweer twee weken in Namibie. Het is erg goed om weer terug te zijn in dit land! De eerste week hebben we geholpen bij Beautiful Kidz in Windhoek. We hebben verschillende activiteiten gedaan, geholpen bij de voorschoolse opvang, huiswerkklas, kids en jeugdclub gedraaid en voorbereidingen gedaan voor de jeugd en kinderkampen. Die waren afgelopen week. De helft van onze groep is in Windhoek gebleven, de andere helft, waaronder ik, is naar Ovitoto gegaan. Ovitot ligt meer in de middle of knowwhere en het is er een stuk armoediger. Wij hebben daar beide kampen compleet gedraaid, alleen het koken konden we aan wat andere medewerkers overlaten. We hebben veel spelletjes gedaan, worship, onderwijs, dans aangeleerd, gebeden in de wijk, meer spelletjes gedaan en veel plezier gehad! Ik hoop jullie binnenkort wat meer te delen over het bidden in de wijk, want dat was erg bijzonder! Het hele kamp was mooi en bijzonder, maar voor nu hou ik het kort en bondig. We zullen nog een week in Windhoek verblijven en daarna naar Rehoboth gaan, waar ik 3 jaar geleden gewerkt heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten