vrijdag 2 juli 2021

Nu Online! Escape Room Streetlife!


Altijd al eens een kijkje willen nemen in Brazilië, in Belo Horizonte? Dan hoef je nu niet letterlijk de koffers te pakken, maar kan je via de laptop of computer bij mij op bezoek komen! 

Een Online Escape Room om samen of alleen te spelen. Al puzzelend zul je een beter beeld krijgen van mijn werk en van de situatie van de mensen die op straat leven hier in Belo Horizonte. Ik heb deze Escape Room samen met mijn zusje Jenneke en met hulp van Geú gemaakt en we hopen dat als je van een puzzel maken houdt, de uitdaging aan zult gaan. We zetten deze Online Escape Room in als een sponsoractie, maar speel hem ook gerust als je geen donatie achter kunt of wilt laten. 


Ga naar: gerdienslijkhuis.wixsite.com/escaperoomstreetlife om meteen te beginnen! 


Mocht je denken niet zo goed te zijn in puzzelen, geef het gewoon een kans er zijn genoeg hints die je kunt gebruiken. Je kan ook gerust een deel van het spel spelen en daarna op een later tijdstip verder gaan. 


Via de site is er de optie om te doneren, voel je vrij om dit wel of niet te doen. In november hoop ik samen met mijn vriend Geú voor 3 maanden naar Nederland te komen. We hopen door dit spel het bedrag van onze vliegtickets en andere kosten die bij het reizen komen kijken te kunnen bekostigen. Daarnaast is er ook de optie om in ons project te investeren, op de website meer hierover. Ga jij de uitdaging aan?!


Vertel het gerust door aan anderen die mogelijk interesse zullen hebben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten